Nieuwe meldingenapp BuitenBeter

Dinsdag 7 mei 2024

Samen kunnen we meer dan alleen, dat geldt ook voor de buitenruimte. We zijn overgestapt naar een nieuwe app om je meldingen door te geven. Namelijk de BuitenBeter app.

Maak makkelijk een melding

Zie jij iets wat niet klopt zoals schade, zwerfafval of een omgevallen boom? Maak dan een melding in de BuitenBeter app. In een paar simpele stappen geef je direct alle nodige informatie over de melding door aan de gemeente. Jouw melding komt meteen bij ons binnen en wij gaan ermee aan de slag. In de app volg je in de tussentijd de status van jouw melding!

Download de app

De BuitenBeter app is te downloaden in de App store of de Google Play Store.