Asfaltonderhoud Stadhouderslaan

Vrijdag 24 mei 2024

In opdracht van de Gemeente Stein start Kurvers Wegebouw vanaf 27 mei met onderhoudswerkzaamheden aan de Stadhouderslaan. De werkzaamheden duren tot en met vrijdag 12 juli.

Fases

De werkzaamheden worden in twee fases uitgevoerd:

• Fase 1 loopt vanaf de Dross j. Van Kesselstraat tot voor de inrit van KDV ’t Steyntje. Start maandag 27 mei tot en met 3 juli.
  • Fase 2 loopt vanaf kinderdagverblijf ’t Steyntje tot aan het tankstation. Start werkzaamheden 4 juli tot en met 12 juli.

Milieupark bereikbaar

Voor het wegbrengen van tuinafval, oud papier, karton, plastic, metaal en drankkartons kun je het milieupark bereiken via de Mauritsweg-Dieterenstraat.

Omleiding

Verkeer wordt omgeleid via de Dross j. van Kesselstraat – Heerstraat Noord - Heidekampweg. Fietsverkeer wordt alleen tijdens fase 1 omgeleid. Tijdens de uitvoering van fase 1 zal fase 2 bereikbaar blijven via de rotonde Stadhouderslaan – Napoleonsbaan.

Omleiding auto's

Omleiding werkzaamheden Stadhouderslaan mei 2024