Gratis cursus 'Besturen met Impact'

Dinsdag 23 juli 2024

Gemeente Stein werkt goed samen met de stichting Ecsplore om verenigingen te ondersteunen. Binnenkort start weer een laagdrempelige, gratis cursus 'Besturen met Impact', van de KNVB.

Deze cursus bestaat uit vier bijeenkomsten en geeft bestuurders van alle verenigingen (niet alleen sportverenigingen) kennis, tips en trucs om de vereniging voor te bereiden op de toekomst.

Wanneer?

• 23 september van 19.00 tot 22.00 uur
  • 14 oktober van 19.00 tot 22.00 uur
  • 4 november van 19.00 tot 22.00 uur
  • 2 december van 19.00 tot 22.00 uur

Waar?

Houtmanstraat 2 in Geleen

Voor meer informatie en aanmelden, kijk op de website van Ecsplore.

Nieuwsbrief

Informatie speciaal over verenigingen lees je in de Nieuwsbrief Verenigingen van de Gemeente Stein. Wil je deze graag ontvangen? Meld je dan aan via deze pagina.

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.