Regionaal Beleidskader Jeugdhulp 2024-2028

Zaterdag 17 augustus 2024

Op 13 juni 2024 heeft de gemeenteraad het ‘Regionaal Beleidskader Jeugdhulp 2024-2028’ vastgesteld. In het beleidskader staan de ontwikkelopgaven (dit zijn taken die een kind leert in een bepaalde levensfase) beschreven waar de gemeenten in Zuid- Limburg voor staan. De 16 Zuid-Limburgse gemeenten delen een doel: alle jeugdigen in onze regio groeien gezond, veilig en kansrijk op. Dit beleidskader treedt met terugwerkende kracht per 1 juli 2024 in werking en vervangt hiermee het ‘Beleidskader Jeugd Zuid- Limburg 2019-2022’.

Het beleidskader Jeugdhulp 2024-2028 ligt tijdens reguliere openingstijden ter inzage bij de receptie in het gemeentehuis. Ook vind je het document via deze link. (PDF, 1.9 MB)

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.