Wat vind jij belangrijk op een milieupark?

Vrijdag 23 augustus 2024

Op dit moment kun je grof afval naar verschillende milieuparken in de Westelijke Mijnstreek brengen. Sommige milieuparken zijn oud en aan een nieuwe inrichting toe. Er is te weinig ruimte om grof afval goed te kunnen scheiden. En goed scheiden zijn we wettelijk wél verplicht. De gemeenten Beek, Echt-Susteren, Sittard-Geleen, Stein en RWM onderzoeken daarom samen de toekomst van de vijf milieuparken.

Geef jouw mening in de vragenlijst

We willen graag weten hoe jij over het milieupark denkt. Maak jij gebruik van het milieupark? Hoe ervaar je jouw bezoek aan het milieupark? Wat vind je belangrijk op het milieupark? Of heb je ideeën over het opnieuw gebruiken van spullen op de milieuparken?

Vul de vragenlijst in

Het invullen duurt ongeveer 10 minuten en jouw antwoorden blijven anoniem.

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.