Wees een lichtpuntje en maak verschil! Bezoek de stand van de Adviesraad Sociaal Domein!

Maandag 26 augustus 2024

Woensdag 11 september is de Adviesraad Sociaal Domein te vinden op de weekmarkt in Stein.

Van 9 tot en met 15 september is het Wereld Suïcidepreventieweek. Mensen dragen in die week een geel lintje om steun te tonen en het gesprek over geestelijke gezondheid aan te gaan. Het doel van de week? Het doorbreken van isolatie en eenzaamheid!

Bezoek de stand van de Adviesraad Sociaal Domein op de weekmarkt in Stein, woensdag 11 september van 13.00 tot 17.00 uur. Ontvang een geel lintje, doe mee aan onze quiz en ontdek hoe je kan bijdragen aan het voorkomen van zelfdoding.

Wees een lichtpuntje en maak verschil! Wil je in contact komen met de adviesraad?

Ga dan naar www.gemeentestein.nl/adviesraad-sociaal-domein

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.