Rioolwerkzaamheden in de gemeente Stein

Dinsdag 3 september 2024

In de week van maandag 16 september gaat VD Kreeke uit Nuth in opdracht van de gemeente Stein het riool reinigen en onderzoeken. De werkzaamheden vinden plaats in Nieuwdorp, bij Steinerbos en Business Park Stein. Ze duren ongeveer 5 weken.

Geen auto’s parkeren bij putdeksels

We willen aan je vragen om geen auto’s te parkeren in de buurt van de putdeksels in jouw straat. Dan kunnen wij het riool goed bereiken. Bedankt voor je medewerking.

Tips:

• Houd tijdens de werkzaamheden in jouw straat de wc-deksels gesloten. Dan heb je geen last van water dat uit de toiletpot spat. Heel af en toe komt dat wel eens voor.
  • Als je ervoor zorgt dat de zwanenhals, de sifons, onder jouw wastafel, badkuip, douchebak en toilet vol zijn met water, kunnen geen nare geurtjes ontstaan. Gewoon even de kraan laten lopen of het toilet spoelen is al genoeg. Wij hoeven niet in jouw woning te zijn.

Heb je vragen?

Kijk op de pagina over werkzaamheden aan het riool of bel tijdens kantooruren met Raymond Wich via 045 – 52 418 00. Je kunt ook een e-mail naar leidingtechniek@vandekreeke.nl of één van onze medewerkers in jouw straat aanspreken.

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.