Feestelijke heropening wijkinformatiepunten

Vrijdag 6 september 2024

Wip binnen tijdens een van de feestelijke heropeningen van onze wijkinformatiepunten. Ken jij het wijkinformatiepunt al? Of de Open Inloop nog? Of je het nu kent of nog niet, je bent van harte uitgenodigd om samen met ons de nieuwe Wijkinformatiepunten te openen op één van de locaties. Of misschien wel op alle locaties in onze gemeente!
Professionals vertellen je graag persoonlijk wat het wijkinformatiepunt voor jou kan betekenen. We drinken een kopje koffie met wat lekkers en maken een babbeltje met buurtgenoten.

Feestelijke heropeningen in:

Nieuwdorp

• Woensdag 18 september van 10.00 tot 11.00 uur
• Buurtcentrum Nieuwdorp, Bergènkenstraat 1

Elsloo

• Woensdag 18 september van 14.00 tot 15.00 uur
• Punt 39, Burgemeester Maenenstraat 39 (voormalige bieb)

Stein

• Vrijdag 20 september van 10.00 tot 11.00 uur
• Bibliotheek, Heerstraat Centrum 38

Urmond

• Donderdag 26 september van 14.00 tot 15.00 uur
• Buurthuis Urmond, Urmonderplein 43

Vanwaar een heropening?

Om de wijkinformatiepunten nog beter aan te laten sluiten op de behoeften van de inwoners, vroegen we onze inwoners begin 2024 om mee te denken over de invulling van de wijkinformatiepunten. Slechts 42% van de deelnemers aan het onderzoek wist vóór het invullen van de vragenlijst wat een wijkinformatiepunt is. Vandaar dat we de afgelopen tijd hebben gewerkt aan een betere herkenbaarheid en invulling van de wijkinformatiepunten. Zo werd de Open Inloop hernoemd naar Wijkinformatiepunt en in een nieuw jasje gestoken. De wijkinformatiepunten zijn nu niet meer te missen door de herkenbare stoepborden, raamstickers en wegwijzerborden. Ook dragen de professionals naamkaartjes zodat je in een oogopslag kunt zien wie je verder helpt.

Wip binnen stap vooruit

Benieuwd naar meer informatie over de wijkinformatiepunten, de actuele locaties en openingstijden? Lees er alles over.

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.