Langere levertijden door nieuwe paspoorten en identiteitskaarten

Donderdag 12 september 2024

Op 30 september 2024 komt er een nieuw model paspoort en identiteitskaart. Vanwege de overgang naar het nieuwe model zijn er langere levertijden voor paspoorten en identiteitskaarten.

• Vraag je een paspoort aan tussen 18 september tot en met 29 september, hou dan rekening met een langere levertijd
  • Vraag je een identiteitskaart aan tussen 24 september tot en met 29 september, hou dan ook rekening met een langere levertijd

Let op:

Het is niet mogelijk om een spoedaanvraag voor een paspoort of identiteitskaart te doen vanaf woensdag 25 september tot en met vrijdag 27 september 2024.

Wil je graag een andere afspraak maken? Hou er rekening mee dat het gemeentehuis vrijdag 27 september is gesloten vanwege de jaarlijkse gemeentedag. Ook telefonisch zijn we dan niet bereikbaar.

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.