Herstel van beverholen

Dinsdag 24 september 2024

Onder het asfalt van de Urmonder Parallelweg zitten een aantal beverholen. Daardoor verzakt het asfalt. In opdracht van gemeente Stein gaat Leers Infra deze verzakkingen herstellen zodat de weg weer veilig is voor verkeer.

Wanneer gaan we werken?

De werkzaamheden worden uitgevoerd op 7 en 8 oktober. Als deze werkzaamheden langer duren worden ze op 9 oktober afgerond.

Omleiding

Op dit moment staat er ook een omleiding van Rijkswaterstaat. Deze omleiding wordt ook gebruikt voor de werkzaamheden van de gemeente.
Fietsverkeer kan vanaf 4 oktober over het nieuwe fietspad tussen Maasband en Urmond.

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.