Besparen op boodschappen en toch gezond en lekker eten

Donderdag 3 oktober 2024

Gezond eten en boodschappen doen met een kleine beurs is voor steeds meer mensen een uitdaging. Daarom organiseert de gemeente Stein samen met WIJKerenshei hierover drie gratis cursussen.

Dit najaar starten we met de cursus 'Goedkoop Gezonde Voeding' bij basisschool KC Bonjour in Kerensheide - Stein.

Cursus over betaalbare, lekkere en gezonde voeding

Gezond en lekker eten is belangrijk, dat weten we allemaal. Helaas is dat soms best lastig, want hoe houd je het betaalbaar? Zeker als je moet rondkomen met een kleine beurs. De cursus ‘Goedkoop Gezonde Voeding’ help jou daarbij. De cursus bestaat uit twee bijeenkomsten over betaalbare, lekkere en gezonde voeding. En is bedoeld voor mensen die willen besparen op kosten van hun boodschappen, maar niet op de kwaliteit. De voedingsdeskundigen hebben een manier gevonden om eenvoudig en laagdrempelig uit te leggen hoe je dit doet. Zeker nu alles duurder wordt, is hier veel interesse voor! Herken je jezelf hierin? Dan is de cursus misschien ook iets voor jou!

Cursus 1

• Wanneer: 6 en 20 november
  • Tijd: 19.00 tot 21.00 uur

Cursus 2

• Wanneer: 8 en 29 maart
  • Tijd: 10.00 tot 12.00 uur

Cursus 3

• Wanneer: 13 en 27 mei
  • Tijd: 10.00 tot 12.00 uur

Aanmelden voor de cursus

Meld je aan via carmen.houben@gemeentestein.nl of bel naar Carmen Houben via 06-27 82 84 38 op werkdagen tussen 9.00 en 16.00 uur. Vermeld daarbij jouw naam, telefoonnummer, woonplaats en welke cursus (cursus 1,2 of 3). Er zijn maximaal 12 plekken per cursus. Vol=vol.

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.