Dankzij jullie dromen een vernieuwde Toekomstvisie 2040

Donderdag 3 oktober 2024

We willen iedereen bedanken voor het meedromen over de toekomst van de gemeente Stein tijdens de bijeenkomsten of via de website. Al deze dromen hebben we samengevat in de vernieuwde Toekomstvisie 2040.

Voordat dit document naar de gemeenteraad gaat ter besluitvorming, horen we graag jouw reactie op het concept zoals dit er nu ligt.

Laat ons weten of we alle dromen goed hebben samengevat

Ga hiervoor naar de pagina Toekomstdromen. Kun jij je vinden in de strategische doelen en doelstellingen? Mis je zaken? Wil je nog extra opmerkingen aan ons meegeven? Je kunt jouw reactie mailen naar communicatie@gemeentestein.nl.

Let op! De Toekomstvisie schetst onze eindbestemming aan de horizon voor het waarmaken van onze dromen. Een toekomstvisie zegt nog niets over hóe we zaken precies oppakken. Dat wordt voor ieder aandachtsgebied pas later uitgewerkt in beleid en uitvoeringsplannen.

Vervolg

Jouw reactie nemen wij mee in het verder uitwerken van een definitieve Strategische toekomstvisie 2040. Deze wordt eind 2024 aan de gemeenteraad voorgelegd voor een besluit.

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.