Meld je aan voor de Kiek Oet Sessie!

Dinsdag 8 oktober 2024

Samen sterk tegen agressie, geweld en ondermijnende criminaliteit in gemeente Stein!

Ondermijnende criminaliteit, agressie en geweld zijn helaas steeds actueler en urgenter in onze regio. Een veilige gemeente is een gezamenlijke verantwoordelijkheid. Daarom slaan gemeente Stein en Platform Veilig Ondernemen (PVO) Limburg samen met jou de handen in elkaar voor een veilig woon- en werkklimaat. Doe mee tijdens de Kiek Oet bijeenkomst op woensdag 9 oktober!

Deze Kiek Oet bijeenkomst zal zich richten op de thema’s agressie & geweld en ondermijnende criminaliteit. Hoe herken je bijvoorbeeld de aanwezigheid van een drugslab of hennepplantage? Welke geur hangt er en welke materialen worden gebruikt? Maar ook: hoe kun je je beter weren tegen agressie en geweld in je werkomgeving? Dit zijn slechts enkele van de vragen die tijdens de bijeenkomst aan bod zullen komen.

• Datum: woensdag 9 oktober 2024
  • Locatie: Maaslandcentrum, Burgemeester Maenenstraat 45, 6181 EA Elsloo
  • Tijd: 19.30 tot 22.30 uur (inloop tussen 19.00 en 19.30)

Je kunt je aanmelden via deze pagina.

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.