De Maaskentjer van oktober is uit!

Maandag 14 oktober 2024

Deze editie staat Manon van Thoor als ambassadeur in de Maaskentjer. Zij is een bekend gezicht in onze gemeente. Manon is namelijk wijkagent en daarom veel in de kernen en op ons gemeentehuis te vinden. Zij vertelt over haar werk als wijkagent. Tien jaar geleden begon ze in Stein en doet dat nog steeds met heel veel plezier.

In haar werk komt ze van alles tegen; van overlast door jongeren tot criminele praktijken en van parkeerproblemen tot mensen in psychische nood.

De Maaskentjer van oktober ligt voor je klaar op onze servicepunten of lees de digitale uitgave (PDF, 1.4 MB).

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.