Kom naar de Buitenspeelmiddag in Nieuwdorp!

Donderdag 20 juni 2024

Op 26 juni organiseert Wijkactieprogramma Nieuwdorp een Buitenspeelmiddag op het speelplein van het Buurtcentrum en het Pastoor van Heldenplein. Van 14.00 tot 17.00 uur zijn alle kinderen, ouders en verzorgers uit Stein van harte uitgenodigd om te komen.

Wat kun je allemaal te doen?

• Laat je versieren met glittertattoos
  • Springen op grote springkussens
  • Actieve buitenspeelactiviteiten met het Ecsplore beweegteam
  • Een stoere boks workshop door Senshi Stein
  • Plezier met hoelahoepen, touwspringen, stoepkrijten, skippyballen en nog veel meer!

Meedenken

Tijdens de Buitenspeelmiddag kunnen jullie ook meedenken over spelen en bewegen in Nieuwdorp. Hoe denken jullie over spelen en bewegen in Nieuwdorp? Hoe wil je elkaar ontmoeten in de buitenruimte? Denk mee over de toekomst van Nieuwdorp!

Aanmelden

Kom je buitenspelen? Aanmelden kan tot en met 24 juni via communicatie@gemeentestein.nl. Geef bij je aanmelding aan met hoeveel kinderen en volwassenen je komt. Iedereen is welkom! Tot dan!

Naar Actualiteiten wijkactieprogramma Nieuwdorp