Het MKB Zomer Event

Vrijdag 2 augustus 2024

Provincie Limburg wil weten waar jij als mkb’er behoefte aan hebt. Hoe kunnen zij jou het best ondersteunen, wat vind je van hun dienstverlening en wat kan er anders of beter? Uiteraard is er ook volop gelegenheid om kennis met elkaar te maken en te netwerken.

Meld je nu aan!

Meld je aan via het aanmeldformulier. Daarbij is het volgende goed om te weten:
• Deelname aan het MKB Zomer Event is gratis
• Er mogen zich maximaal twee personen per bedrijf aanmelden
• Aanmelden kan uitsluitend via het aanmeldformulier
• Elke deelnemer moet zich apart aanmelden
• Ben je ondernemer maar heb je geen midden- of kleinbedrijf en toch interesse? Meld je aan en als er plaatsen over zijn, dan nemen wij contact met je op

Extra: rondleiding door het Gouvernement

Ben je nieuwsgierig hoe het Gouvernement er van binnen uitziet? Voor de start van het MKB Zomer Event is er een rondleiding met een gids.
Je bezoekt van 17:00 tot 18:00 uur het mooiste gedeelte van het Gouvernement aan de Maas, inclusief een tentoonstelling en het Verdrag van Maastricht. Via het aanmeldformulier van het MKB Zomer Event kun je je opgeven voor deze rondleiding. Er is plek voor 50 deelnemers. Wees er dus snel bij want vol is vol!

Tot slot

Ken je andere mkb’ers voor wie dit event interessant is? Stuur deze uitnodiging gerust door.
Heb je vragen? Laat het weten via mkbevent@prvlimburg.nl.

Naar Actualiteiten voor ondernemers

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.