Dien uiterlijk 1 juli 2024 je aanvraag in voor de Waarderingssubsidie 2025

Maandag 13 mei 2024

De gemeente Stein heeft diverse subsidieregelingen, waarvan je als vereniging of stichting gebruik kunt maken. Jaarlijks ontvangen we vele aanvragen voor een Maatschappelijke activiteitensubsidie, Maatschappelijke activiteitensubsidie en/of Waarderingssubsidie. Voor de laatstgenoemde regeling geldt als deadline 1 juli. Check nu of je in aanmerking komt en dien tijdig een aanvraag in.

De Waarderingssubsidie heeft als doel organisaties die belangrijk zijn voor de inwoners van de gemeente Stein te ondersteunen. Zo helpen we deze organisaties krachtig te zijn en blijven. Indienen van een aanvraag voor 2025 kan uiterlijk 1 juli 2024 via het hiervoor bestemde formulier op de website.

Informatie

Meer informatie over de regelingen en voorwaarden vind je op de subsidiepagina. Ook vind je hier een handig overzicht met de aanvraagtermijnen per regeling.

Naar Actualiteiten voor verenigingen