Lintjesregen: nomineer vrijwilligers voor een Koninklijke onderscheiding

Maandag 13 mei 2024

Op 26 april hebben zes inwoners van onze gemeente een Koninklijke onderscheiding ontvangen. Dit als dank voor hun inzet, voor een maatschappelijk doel. Heeft jullie club ook vrijwilligers die zich al jarenlang belangeloos inzetten? Nomineer hen voor 1 juni. Wie weet krijgen zij de volgende keer ook een lintje opgespeld.

Welke vrijwilligers werden dit keer in het zonnetje gezet? Dat lees je in het artikel. Zelf iemand nomineren? Lees meer over de voorwaarden en het aanvragen van een Koninklijke onderscheiding. Speciaal voor jongeren die het verschil maken, hebben we het Jongerenlintje.

Naar Actualiteiten voor verenigingen