Ontmoetingssessies voor een seniorvriendelijke(re) gemeente

Maandag 13 mei 2024

Onze gemeente krijgt steeds meer oudere inwoners. We zijn benieuwd wat er volgens 60 plussers zelf moet gebeuren om onze gemeente seniorvriendelijk te maken en houden. Bij veel verenigingen zijn ouderen actief als lid, vrijwilliger of toeschouwer. Via jullie hopen we hen te bereiken, om Stein samen seniorvriendelijk(er) te maken.

In mei en juni organiseren we vijf ontmoetingssessies over dit thema. Lees meer en meld je aan voor een moment en locatie naar keuze.

Naar Actualiteiten voor verenigingen