Onze Club Is Van Iedereen’: gratis trainingsprogramma op maat

Dinsdag 11 juni 2024

Helaas voelt niet iedereen zich op het gemak in de sport. Sommige sporters voelen zich niet thuis, of zelfs gediscrimineerd. ‘Onze Club Is Van Iedereen’ moet hier verandering in brengen. Volg gratis een trainingsprogramma op maat en beantwoord samen de vraag: 'hoe gaan we binnen de club met elkaar om?'.

‘Onze Club Is Van Iedereen’ is een initiatief van NOC*NSF. Hebben jullie als club interesse in een gratis trainingsprogramma op maat? Neem dan contact op met verenigingsadviseur Frank van den Boomen via Frank.vandenBoomen@gemeentestein.nl.

Naar Actualiteiten voor verenigingen