Uitnodiging aan subsidierelaties

Dinsdag 11 juni 2024

In 2023 heeft de gemeente Stein een evaluatieonderzoek laten uitvoeren naar haar subsidiebeleid. We spraken onder meer met subsidierelaties om een goed beeld te krijgen van dit beleid. Waar 2023 in het teken stond van evalueren, staat in 2024 het uitwerken van het nieuwe beleid centraal.

Uitnodiging

Graag nodigen wij je uit voor de nieuwe bijeenkomsten over het nieuwe subsidiebeleid. De bijeenkomsten vinden plaats op woensdag 26 en donderdag 27 juni 2024 van 19.00 tot 22.00 uur. Je kunt kiezen bij welke bijeenkomt je aanwezig wilt zijn:

• Op 26 juni in MFC De Grous, Heerstraat Centrum 38 in Stein;
  • Op 27 juni in het Maaslandcentrum, Burgemeester Maenenstraat 45 in Elsloo.

We bespreken tijdens deze bijeenkomst de voortgang van het nieuwe subsidiebeleid en verzamelen we gericht informatie. We delen de belangrijkste uitkomsten van het evaluatieonderzoek en staan vooral stil bij de uitgangspunten voor het nieuwe subsidiebeleid en de bijbehorende knelpunten.

Aanmelden

Ben jij erbij of iemand van jouw organisatie? Laat het ons vóór maandag 24 juni weten. Stuur een bericht naar projectleider Ralf Bongaerts via Ralf.Bongaerts@gemeentestein.nl.

Naar Actualiteiten voor verenigingen