Rabobank is jarig en trakteert: ontvang €125 voor een sportlidmaatschap

Maandag 1 juli 2024

Rabobank bestaat 125 jaar. Om dat te vieren krijgen jonge sporters van 10 tot en met 20 jaar €125 Rabo SportCadeau. Dit is een bijdrage van €125 voor een lidmaatschap bij een sportvereniging. Zowel huidige als nieuwe klanten kunnen meedoen. Een mooie kans voor jouw vereniging en (mogelijk nieuwe) leden.

Op de website van de Rabobank lees je meer over de Rabo SportCadeau actie. Wacht niet te lang, want deze loopt tot en met 31 juli.

Is ondanks deze bijdrage een lidmaatschap van een sportvereniging voor jou niet haalbaar? Weet dan dat we als gemeente Stein hiervoor diverse regelingen hebben. Op de pagina Hulp bij een laag inkomen vind je hierover meer informatie. Zo kan via het Jeugdfonds Sport & Cultuur contributie, sportkleding en/of -materiaal worden vergoed. En ook voor volwassenen is er een regeling: het Volwassenenfonds Sport & Cultuur.

Naar Actualiteiten voor verenigingen