Win €5.000 met de prijsvraag ‘Limburg Mooier Groen’

Maandag 1 juli 2024

Heb jij met je vereniging een idee voor een landschapsproject binnen onze gemeente? De aanleg van een groene plek die gelegenheid biedt voor bewegen, ontmoeten of recreëren? En heb je (financiële) ondersteuning nodig voor de realisatie? Doen dan mee aan de prijsvraag ‘Limburg Mooier Groen’ en maak kans op €5.000.

Meer informatie over de prijsvraag en voorwaarden vind je op de website van Limburg Mooier Groen. De prijsvraag Limburg Mooier Groen wordt mogelijk gemaakt door de Nationale Postcode Loterij die via Het Limburgs Landschap vrijwilligersinitiatieven ondersteunt.

Naar Actualiteiten voor verenigingen