Kom èns Creatief Doon

• Locatie: Buurthuis Nieuwdorp
  • Tijden: 13.00 tot 17.00uur
  • Vrije inloop en aanmelden via Instagram

Kom èns creatief doon is bedoeld voor jongeren tussen de 12 en 27 jaar die graag hun creatieve talent willen ontdekken. Je kunt deelnemen aan de Graffitiworkshop, de tekenworkshop of je eigen Tote bag bedrukken of een haarscrunchie of iets anders haken. Tevens kun je eigen kleding upgraden of ruilen tegen andere vette kledingstukken die nog in je garderobe ontbreken.

Verder informatie volgt en aanmelden voor één van de bovenstaande activiteiten kan via Insta.
Gewoon binnenlopen voor een kijkje mag ook!

Tot zaterdag 7 september!

Groetjes het Kom èns team