Open zondagen

Zondag 27 oktober 2024 13:00 uur - 16:00 uur

Archeologisch Museum Stein - Archeologisch Museum Stein

Website: https://stichtingerfgoedstein.nl/bezoekersinformatie/agenda

EXTRA zondagen geopend voor jong en oud

Het Archeologisch Museum en de Expositie zijn tijdens de laatste maanden van het jaar ook een aantal zondagen geopend!
De sectie Heemkunde verzorgt namelijk een aantal open dagen om iedereen kennis te laten maken met de wekelijkse werkzaamheden van de vrijwilligers.

Zondagen: 27 oktober, 10 en 24 november, 15 december
Van 13:00 tot 16:00 uur
Archeologisch museum Stein, Hoppenkampstraat 14-A, 6171 VP Stein

Entree is gratis, vrije gave welkom

Deze extra openstelling op de zondagen bieden u een mooie gelegenheid om de expositie over "80 jaar bevrijding van de gemeente Stein" te bewonderen én in de geschiedenis van Stein te duiken.
Van het Neolithische graf tot de bijzondere archeologische vondsten, er valt van alles te ontdekken voor jong en oud!

Dus, heeft u nog geen plannen voor een van deze zondagmiddagen?
Bezoek ons museum en de expositie en maak zo een unieke en leerzame reis terug in de tijd.
Wij verwelkomen u graag!

Heb je vragen naar aanleiding van de informatie op deze pagina? Heb je niet gevonden wat je zocht? Of heb je tips voor ons om deze pagina te verbeteren? Stuur dan een mail naar info@gemeentestein.nl en wij kijken hoe we dit kunnen aanpassen.