Hoe stem ik in een andere gemeente?

Met de stempas die je hebt ontvangen, kun je alleen in de gemeente Stein stemmen. Wil je op donderdag 6 juni in een andere gemeente stemmen? Dan moet je een kiezerspas aanvragen.

Aanvragen kan tot maandag 3 juni. Dit kan online via DigiD.

Jouw kiezerspas sturen wij naar het adres waar je op 23 april stond ingeschreven. Wil je de kiezerspas op een ander adres ontvangen? Laat dit dan weten in het veld voor opmerkingen.

Lukt de online aanvraag niet?

Dan kun je langskomen op ons gemeentehuis van donderdag 23 mei tot woensdag 5 juni voor 12.00 uur bij één van de verkiezingsloketten. Je krijgt dan direct jouw kiezerspas mee.